NAŠ STRUČNI TIM

kardiovaskularna poliklinika korčula naš tim

Rođena je u Splitu.Osnovnu školu i gimnaziju završila je u Korčuli.

Godine 2001. diplomirala je na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.

Pripravnički staž odradila je u OB Dubrovnik, DZ Korčula i DZ Vela Luka ( 2002-2004. godine).

Radila je u ambulanti obiteljske medicine i u Službi Hitne medicinske pomoći u DZ Korčula ( 2005-2006. godine).

Od 2006. godine zaposlena je u Poliklinici za kardiovaskularne bolesti “Sveti Nikola” u Korčuli.

Specijalizirala je internu medicinu u KBC-u Split i KB „Sestre milosrdnice“ u Zagrebu, u kojoj je ( godine 2010.) i položila specijalistički ispit.

Usavršavala se u ultrazvučnoj dijagnostici abdomena u KBC-u Split, obojenom Doppleru u ispitivanju ekstrakranijske moždane cirkulacije u KB “Sestre milosrdnice“ u Zagrebu, u Dopplerskoj ultrazvučnoj dijagnostici bolesti krvnih žila u KB Dubrava u Zagrebu, te ultrazvuku srca-ehokardiografiji u KB “Sestre milosrdnice“ u Zagrebu.

Aktivno i pasivno sudjelovala je na više kardioloških kongresa.Član je HLZ-a.

kardiovaskularna poliklinika korčula naš tim

Mare Silić Kirhmajer rođena je u Korčuli, gdje je završila osnovnu školu.Srednju i višu medicinsku školu završila je u Splitu.

Pripravnički staž odradila je u DZ Korčula i KBC Split.

2015. je radila u Domu za stare i nemoćne osobe Majke Marije Petković.

Od 2016. je zaposlena u Poliklinici za kardiovaskularne bolesti “Sveti Nikola” u Korčuli.